Medya Okuryazarlığı

Medya Okuryazarlığı; yazılı ve yazılı olmayan, büyük çeşitlilik gösteren formatlardaki (televizyon, video, sinema, reklâmlar, internet v.s.) mesajlara ulaşma, bunları çözümleme, değerlendirme ve iletme yeteneği kazanabilmek olarak tanımlanmaktadır.

18 Aralık 2016 Pazar

Kelime Bulutu


Gönderen Medya Okuryazarlığı zaman: 15:11
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Medya Okuryazarlığı
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ▼  2016 (7)
    • ▼  Aralık (7)
      • Kelime Bulutu
      • Çengel ve Kare Bulmaca!
      • Kahoot ile Eğlenceye Var mısınız?
      • Anket
      • Medya Okuryazarlığı Amaçları Türkiye'de ve Dünya'd...
      • Medya Araçları ve Medyayı Okuma
      • Medyayı Ne Kadar Tanıyoruz?
Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.